Πως πετυχαίνεις μείωση κόστους λειτουργίας πωλήσεων με το ErgoQloud & ErgoQPM

Μείωση κόστους λειτουργίας με ErgoQloud & ErgoQPM
01 Οκτ 2012

Euro_Cut_OrangeΗ μείωση κόστους λειτουργίας δεν αφορά μόνο μισθοδοσία και bonus. Μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο εύκολα και χωρίς δυσάρεστα συναισθήματα περιορίζοντας όλα εκείνα τα μικρά αλλά  επαναλαμβανόμενα κόστη μετακινήσεων, ομιλίας στο κινητό, εκτυπώσεων,  fax και πολλών άλλων, που απαιτούνται για να γίνει μια συνεννόηση.

Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Στην ΕμπορικήΕπιχείρηση ΑΕ, ο Υπεύθυνος Πωλήσεων μιας μεγάλης περιοχής, είναι ο κ.  Α. Πωλητής. Έχει 5 συναδέλφους και έναν Διευθυντή, τον κ. Β. Διευθυντή. Ο κ. Πωλητής συναντά τον κ. Διευθυντή στην αρχή κάθε εβδομάδας, κανονίζει τα ραντεβού του, ετοιμάζει προσφορές, κάνει follow-up, δέχεται παράπονα, και, τέλος, συμμετέχει συχνά-πυκνά σε εκδηλώσεις και εκθέσεις με την εταιρεία.

Μέχρις εδώ, όλα φαίνονται καλά, και χωρίς σπατάλες. Ωστόσο, τα κρυφά κόστη κρύβονται μέσα σε κάθε δουλειά.

Ενδεικτικά, για κάθε δουλειά, κάθε πωλητής, πρέπει:

  • Να ειδοποιηθεί (πχ με κινητό) αν αλλάξει κάτι. Χρέωση κινητής τηλεφωνίας.
  • Να μετακινηθεί από και προς το γραφείο. Καύσιμα και Χρόνος.
  • Να μιλήσει με τον Διευθυντή για να εγκρίνει την προσφορά. Χρέωση κινητής τηλεφωνίας και Χρόνος.
  • Να ψάξει στο αρχείο της εταιρείας για το ιστορικό του πελάτη. Καύσιμα και Χρόνος.
  • Να στείλει έντυπα στο γραφείο με fax. Χαρτί.
  • Να ελέγξει αν παραλήφθηκε σωστά το fax. Χρέωση κινητής τηλεφωνίας και χρόνος.
  • Να έχει όλα τα ενημερωτικά για τους πελάτες. Χαρτί, toner, μελανάκια.

Χωρίς να λαμβάνουμε υπ’ όψιν ότι απλά για να ζητήσει έγκριση για μια προσφορά ή να μεταφέρει ένα παράπονο,  θα πρέπει:

Α) Να μιλήσει με την Γραμματεία Πωλήσεων. Χρέωση κινητής και Χρόνος.

Β) Να μιλήσει με την Αποθήκη (διαθεσιμότητα, χρόνος παράδοσης κλπ). Χρέωση κινητής και Χρόνος.

Γ) Να μιλήσει με τον Διευθυντή για το ΟΚ. Χρέωση κινητής και Χρόνος.

Η μείωση κόστους με το ErgoQPM και ErgoQloud

Με το ErgoQPM και το ErgoQloud, η μείωση κόστους γίνεται από την πρώτη ημέρα.

  1. Το σύστημα θα σε ειδοποιεί με e-mail όταν αλλάξει κάτι, αυτόματα.
  2. Οι εγκρίσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά, από οπουδήποτε (εντός και εκτός γραφείου)
  3. Το ιστορικό κάθε πελάτη θα είναι διαθέσιμο on-line, και από παντού.
  4. Όλα τα έντυπα θα κυκλοφορούν ηλεκτρονικά, και θα είναι όλα ευανάγνωστα.
  5. Αν λείπει κάποιο έντυπο, αυτό θα μπορεί εύκολα να το βρει οποιοσδήποτε από οπουδήποτε, εκείνη τη στιγμή που θα χρειαστεί.
  6. Οι πολυάριθμες συνεννοήσεις θα είναι πλέον περιττές, καθώς όλα θα γίνονται μέσα από το σύστημα με σχόλια, ενημερώσεις και εγκρίσεις.

Το αποτέλεσμα, πέρα από την βελτίωση της παραγωγικότητας  και του κλίματος στο γραφείο λόγω της μείωσης των περιττών ενεργειών, είναι η σημαντική και μετρήσιμη μείωση κόστους από εξάλειψη περιττών λειτουργικών εξόδων.  Γιατί,  κακά τα ψέματα, η μείωση κόστους λειτουργίας και η αύξηση της αποτελεσματικότητας, αποτελεί πλέον μονόδρομο για κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική.


Στέφανος Κουζώφ

Είναι Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει πολυετή εμπειρία στην χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας, τον επιχειρηματικό σχεδιασμό, τον σχεδιασμό παραγωγικών διαδικασιών, τα Συστήματα Διαχείρισης και εταιρικές εφαρμογές (ERP, CRM, DMS, ECM) και τη διαχείριση έργων. Στην ErgoQ διαχειρίζεται τον επιχειρηματικό σχεδιασμό, τις επαφές και στρατηγικές συνεργασίες καθώς και τον σχεδιασμό των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της εταιρίας. Παράλληλα επιβλέπει την εξυπηρέτηση πελατών, και την παροχή συμβουλευτικής στήριξης σε επιχειρηματικά και διοικητικά θέματα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.