ErgoQloud

Μόλις ελαφρύναμε την εταιρεία σας
Τώρα, απλά, την έχετε μαζί σας

ErgoQloud Cloud ComputingΤο ErgoQloud αποτελεί την βέλτιστη και οικονομικότερη λύση για τις επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν πρόσβαση στο διακομιστή (server) της εταιρείας τους από οπουδήποτε και αν βρίσκονται, με μόνη προϋπόθεση μια οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο Internet.

Χρειάζεστε το ΕrgoQloud εάν θέλετε:

  • Πρόσβαση στα αρχεία της εταιρείας από οπουδήποτε
  • Ένα κοινό τόπο εργασίας για όλη την εταιρεία
  • Να έχετε άμεση πρόσβαση σε προσφορές, συμβάσεις και λοιπά έγγραφα
  • Να έχει όλη η εταιρία κοινόχρηστες επαφές, εταιρικά e-mail και κοινά ημερολόγια
  • Να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες εργασίες
  • Να ελαχιστοποιήσετε τις εκτυπώσεις
  • Να βρίσκετε εύκολα κάτι που έχει ήδη γίνει άλλη φορά
  • Να μειώσετε το χρόνο που χρειάζεται για την ολοκλήρωση των εργασιών
  • Να εξυπηρετείτε εύκολα, γρήγορα και επαγγελματικά τους πελάτες σας
  • Να έχετε ένα μέρος για να αναζητήσετε οποιαδήποτε πληροφορία

Πλεονεκτήματα του ErgoQloud

Το ErgoQloud προσφέρει ένα περιβάλλον εργασίας που μας παρέχει τις πληροφορίες της εταιρείας ακόμα και εκτός γραφείου.

Τα αρχεία σας, από οπουδήποτε
Αποθηκεύστε τα αρχεία, τους φακέλους σας, τις επαφές, τις εικόνες, ημερολόγια και πολλά περισσότερα στον server σας, και δείτε τα από το κινητό σας, την επιφάνεια εργασίας σας, ή ένα web browser. Διαμοιράστε ενημερωτικά, καταλόγους και εικόνες σε πελάτες σας, με έναν απλό σύνδεσμο. Και δεν χρειάζεστε backup. Το σύστημα κρατάει αρχείο.

Τα e-mail σας, χωρίς περιορισμούς

Κρατείστε όλα τα e-mail,σας και δείτε τα από οπουδήποτε. Χωρίς περιορισμούς στο χώρο αποθήκευσης.

Επαφές και ημερολόγια, για όλους

Ρίξτε μια ματιά στο ErgoQloud από το κινητό, και βρείτε το τηλέφωνο του πελάτη. Δείτε τα ραντεβού σας από το laptop ή το ξενοδοχείο. Καταχωρείτε επαφές και ραντεβού, και τα μαθαίνει η γραμματεία.

Τα πάντα υπό έλεγχο

Καθορίστε ποια έντυπα είναι για ποια δουλειά. Εγκρίνετε δαπάνες και άδειες. Και πολλά άλλα.

Με το ErgoQloud, όλα είναι απλά διαθέσιμα. Οι αποφάσεις δεν περιμένουν το γραφείο. Οι πωλήσεις δε ξεμένουν από ενημερωτικά. Η γραμματεία γνωρίζει κάθε λεπτομέρεια για τις δουλειές. Χωρίς περιττό κόπο. Όπως θα περίμενες να λειτουργεί. Είναι το καλύτερο εργαλείο για να αξιοποιηθούν οι υπολογιστές σας, και μπορείτε να το δείτε ακόμη και με το κινητό.

Με το ErgoQloud, κάθε εταιρεία μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα, καθιστώντας το προσωπικό της αποτελεσματικό από την πρώτη ημέρα.

Με την εγκατάσταση του κεντρικού υπολογιστή ErgoQloud στην εταιρία σας, απολαμβάνετε τα πλεονεκτήματα και την ασφάλεια του cloud computing χωρίς να απαιτείται:

  • Κανένα επιπρόσθετο μηνιαίο κόστος συνδρομής
  • Καμία άλλη εγκατάσταση σε κάθε θέση εργασίας

Η ErgoQ, παρουσιάζει στην Ελληνική αγορά την πρώτη ολοκληρωμένη λύση για εταιρική οργάνωση βασισμένη σε τεχνολογία cloud computing. Ο υπολογιστής φροντίζει για τις λεπτομέρειες, και εσείς μπορείτε απλά να αφοσιωθείτε στη δουλειά.

Τώρα, υπάρχει χρόνος.