ErgoQPM

Συνεννόηση, εποπτεία και συνεργασία στην επιχείρηση,

όπως την ονειρευτήκατε.

Το ErgoQPM είναι το καινοτόμο σύστημα εταιρικής συνεργασίας και αυτοματοποίησης ροής εργασιών, που βελτιώνει την επικοινωνία σε θέματα εργασίας, εντός και εκτός της επιχείρησης. Παράλληλα, αυτοματοποιεί εργασίες και διαδικασίες, ενώ απαιτεί μόνο έναν internet browser για κάθε εργαζόμενο. Αυτό γιατί το ErgoQPM λειτουργεί ως υπηρεσία στον διακομιστή σας χωρίς να χρειάζεται η εγκατάστασή του σε κάθε υπολογιστή στην εταιρία σας.

Με την εισαγωγή του κεντρικού υπολογιστή ErgoQPM στην εταιρία σας, θα διαπιστώσετε ότι:

  • Θα βρίσκετε εύκολα αυτό που ψάχνετε
  • Θα μειωθούν τα τηλέφωνα
  • Θα μειωθούν ραγδαία οι εκτυπώσεις και τα fax
  • Θα μειωθούν τα έντυπα που χρησιμοποιείτε
  • Θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών
  • Θα βελτιωθεί η συνεργασία μεταξύ συναδέλφων

Χρησιμοποιείστε το ErgoQPM για να γίνεται πιο ανταγωνιστικοί και να βελτιώσετε την επικοινωνία με συνεργάτες που βρίσκονται στην επιχείρησή σας μέσα, ή σε άλλα κτίρια, σε άλλες πόλεις ή ακόμα και στο εξωτερικό, σε άλλες χώρες.

Πλεονεκτήματα του ErgoQPM

Όλες οι υποθέσεις σε ένα μέρος

Εγκρίνετε την προσφορά πριν φύγει στον πελάτη. Καταγράψτε συνεννοήσεις, οδηγίες, ιδέες και λύσεις. Επισυνάψτε αρχεία. Παρακολουθήστε τη δουλειά από σύμβαση μέχρι εξόφληση. Δείτε πόσο χρόνο πήρε και γιατί. Και όταν τελειώσει, δεν χρειάζεται αρχειοθέτηση για να μη χαθεί. Αρκεί μια απλή αναζήτηση.

Όλες οι εργασίες, με τη σειρά

Κάθε δουλειά έχει τις δικές της εργασίες, που πρέπει να γίνουν με μια σειρά. Πρώτα θα κρατηθούν τα στοιχεία του πελάτη και μετά θα ετοιμαστεί η προσφορά. Πιο μετά, θα τηλεφωνήσουμε για follow-up. Για να μην ξεχαστεί κανένας και να μην γίνονται λάθη.

Όλες οι δουλειές από παντού

Ενημερωθείτε για τις δουλειές εντός και εκτός γραφείου ακόμα και από το κινητό. Αποφασίστε και μοιράστε δουλειές όπου και αν βρίσκεστε.

Όλος ο χρόνος παραγωγικός

Βάλτε μια υπενθύμιση στην υποστήριξη για να ενημερωθείτε μόλις είναι έτοιμο. Στείλτε την σύμβαση πίσω στον υπεύθυνο να την αλλάξει και να την ξαναστείλει. Σε κάθε στάδιο εργασίας ο υπεύθυνος θα ενημερωθεί άμεσα για την δουλειά που το ανατέθηκε, ενώ με το που θα τελειώσει μια δουλειά με υπενθύμιση, θα ενημερωθεί άμεσα αυτός που την περιμένει.