Η επιτυχία στις επιχειρήσεις ξεκινά από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ της εταιρίας και των πελατών της. Και κάθε επιτυχημένη σχέση ξεκινά από τον ίδιο τον επιχειρηματία. Η ανάπτυξη και διατήρηση των σχέσεων με πελάτες, ονομάζεται Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, ή Customer Relationship Management – CRM.
Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων ή CRM, όπως και όλα πλέον τα επιχειρηματικά εργαλεία σήμερα, υποστηρίζεται και από εξειδικευμένο λογισμικό. Στον ErgoQube υπάρχει προ-εγκατεστημένο το ErgoQTiger CRM, με το οποίο η εταιρεία σας θα αποκτήσει διορατικότητα στο μάρκετινγκ, πωλήσεις και υποστήριξη πελατών, έτσι ώστε όλοι να εργάζονται και να συν-εργάζονται για την επίτευξη κοινών στόχων. Το ErgoQTiger CRM προσφέρει απαράμιλλη ευελιξία και διαχείριση των πληροφοριών της εταιρείας σας, καθιστώντας επιτυχημένη κάθε σχέση με συνεργάτες και πελάτες σας.
Πωλήσεις
Βρείτε νέους ή κινητοποιείστε ανενεργούς πελάτες, αυξήστε τις πωλήσεις σας και εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη από την εταιρία σας. Επιπρόσθετα δώστε τους τη δυνατότητα να αυτοεξυπηρετηθούν μέσω του CRM και αυτοματοποιήστε πωλήσεις, μάρκετινγκ και υποστήριξη μετά την πώληση (after sales support).
Διοίκηση
Το ErgoQTiger CRM, με το πλήρες σετ εργαλείων που περιλαμβάνει ακόμη και στη βασική έκδοση, βοηθά στον εξορθολογισμό της διαδικασίας πώλησης, επιτρέποντας σε Διευθυντές Πωλήσεων και πωλητές να διαχειριστούν πολλαπλάσιους δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες, εταιρίες και στοιχεία επαφών. Παράλληλα παρέχει εργαλεία αξιολόγησης και ιεράρχησης ευκαιριών πώλησης και διαγράμματα με στατιστικά όλων των ενεργειών πωλήσεων.
Υποστήριξη Πελατών
Για την υποστήριξη των πελατών της εταιρίας σας, το ErgoQTiger CRM παρέχει εργαλεία όπως ticketing system, διαχείριση παραπόνων και προβλημάτων, διαχείριση γνώσεων, σελίδα αυτοεξυπηρέτησης πελατών, αναφορές, στατιστικά, αποστολή SMS, και πολλά ακόμα εργαλεία για να μπορέσει η ομάδα υποστήριξης της εταιρείας σας να καλύψει τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών.
Το ErgoQTiger CRM μπορεί να επεκταθεί ακόμα και πέρα από τα παραδοσιακά όρια των λογισμικών CRM προσφέροντας πλήρη διαχείριση του κύκλου πωλήσεων, συνδέοντας την αποθήκη και το λογιστήριο με εντολές αγοράς, παραγγελίες και τιμολόγια, αλλά και με ενότητες όπως επαφές, ευκαιρίες πώλησης, ημερολόγια, εργασίες, υπενθυμίσεις, προγραμματισμό έργων, επισυναπτόμενα έγγραφα, e-Μail και πολλά άλλα.