Επιχειρηματική Ιδέα: Εκπτωτική κάρτα για ΜΗΣΥΦΑ (μη – συνταγογραφούμενα φάρμακα)

Επιχειρηματική Ιδέα: Εκπτωτική κάρτα για ΜΗΣΥΦΑ (μη – συνταγογραφούμενα φάρμακα)
06 Νοέ 2013

Κάρτα για μη συνταγογραφούμενα φάρμακαΈως το 2013 η αγορά για ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα) ήταν ελεγχόμενη, και η διάθεση τους γινόταν σε συγκεκριμένες τιμές μόνο μέσω φαρμακείων. Από το 2014, και ύστερα από πιέσεις του ΔΝΤ, η αγορά απελευθερώνεται και η διάθεση τους θα μπορεί να γίνεται ακόμη και μέσω των σούπερ-μάρκετ. Καθώς η ελληνική αγορά για μη συνταγογραφούμενα φάρμακα χαρακτηρίζεται από μεγάλο αριθμό προμηθευτών, η απελευθέρωση της θα οδηγήσει σε ανταγωνισμό τιμών με στόχο τη συγκράτηση ή προσέλκυση πελατών. Η επιτυχία θα εξαρτηθεί από τη χρήση καινοτόμων μεθόδων προώθησης, όπως η εκπτωτική κάρτα.

Τι είναι τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα);

Τα ΜΗ ΣΥνταγογραφούμενα ΦΑρμακα ή ΜΗΣΥΦΑ είναι τα φάρμακα που μας ανακουφίζουν από καθημερινές μικροενοχλήσεις, βελτιώνουν την υγεία και ποιότητα ζωής μας και δεν χρειάζονται ιατρική συνταγή. Τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα είναι φάρμακα ασφαλή, και χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια άτομα στην αντιμετώπιση του βήχα, κρυολογήματος, της ρινικής συμφόρησης, διάρροιας, δυσκοιλιότητας, των αλλεργιών, μυϊκών πόνων ενώ μπορεί να είναι ακόμη και βιταμίνες ή συμπληρώματα διατροφής.

Τι είναι η εκπτωτική κάρτα;

Η οικονομική κρίση σήμερα, έχει πλήξει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, οι οποίοι σήμερα προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες σε όσο το  δυνατόν οικονομικότερες τιμές. Από την άλλη, οι επιχειρηματίες προσπαθούν με εκπτώσεις και προσφορές να συγκεντρώσουν περισσότερο καταναλωτικό κοινό, καθώς η χαμηλή τιμή είναι πάντα πόλος έλξης για όλους τους καταναλωτές. Οι εκπτωτικές κάρτες είναι μέθοδος για να προσελκύσεις πελάτες σε καταστήματα (όπως εστίασης, αισθητικής, διασκέδασης κτλ) και υπηρεσίες (ξενοδοχεία, γυμναστήρια) με κίνητρο την χαμηλή τιμή. Οπότε, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν λιγότερο για τα ίδια φάρμακα, ενώ οι επιχειρήσεις (φαρμακεία, μικρά σούπερ-μάρκετ κ.α.) θα μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες για να αντισταθμίσουν τις νέες, χαμηλότερες τιμές τους. Οι ίδιες οι κάρτες είναι συνήθως από πλαστικό, όμοιες με πιστωτικές κάρτες, αλλά παρέχονται έναντι ετήσιας συνδρομής, και ο συνδρομητής απολαμβάνει εκπτώσεις σε καταστήματα και υπηρεσίες.

H επιχείρηση που θα παρέχει την εκπτωτική κάρτα για έκπτωση ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), απευθύνεται σε ΌΛΟΥΣ, μικρούς ή μεγάλους ανεξαρτήτου ηλικίας, καθώς η υγεία δεν έχει ηλικία. Οι πωλήσεις γίνονται απ’ ευθείας σε πελάτες μέσω e-shop ή τηλεφωνικών πωλήσεων, καθώς και με συνεργασίες στον ιατρικό χώρο. Οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν (φαρμακεία, σούπερ-μάρκετ κ.α.) θα εγγράφονται με μικρό ή καθόλου κόστος, με στόχο την απόκτηση του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού σημείων εξυπηρέτησης πελατών.
Η διαφήμιση της επιχείρησης θα είναι και αυτή χαμηλού κόστους, μέσω του site της επιχείρησης, το οποίο θα συνδέεται με τα social  media (facebook, twitter) ώστε να αγγίζει το μεγαλύτερο δυνατό κοινό, καθώς και με διανομή διαφημιστικών εντύπων και αιτήσεων προς συμπλήρωση από την επιχείρηση. Στη συνέχεια, αφού εδραιωθεί στον χώρο, θα μπορέσει να συνάψει συνεργασία ακόμη και με φαρμακευτικές εταιρείες ή να προσφέρει εκπτώσεις και σε άλλους τομείς όπως εστίαση, ψυχαγωγία, τουρισμό και μεταφορές.

Η επιχείρηση για να λειτουργήσει θα χρειαστεί :

  • Τον ErgoQube για εσωτερική οργάνωση: Ο ErgoQube θα κρατά στοιχεία πελατών(στοιχεία επικοινωνίας, διεύθυνσης, συνδρομής, πληρωμών κλπ), συνεργατών(προσφορές, εκπτώσεις, ημερομηνίες, ιστορικό επαφών, κτλ) και θα ενημερώνει κατόχους της κάρτας για νέα μέλη και προσφορές μέσω e-mail & sms. Ο επιχειρηματίας, από την άλλη, θα έχει πρόσβαση μέσω του κινητού, tablet, laptop ή υπολογιστή του, και θα μπορεί να ελέγχει τη λειτουργία της εταιρείας από οπουδήποτε, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας λειτουργικά κόστη.
  • Γραφείο, υπολογιστές για εργασία, πλαστικές κάρτες και εκτυπωτή καρτών
  • Προσωπικό: έναν (ή περισσότερους) πωλητές από το 1ο έτος, και έναν υπάλληλο γραφείου από το 2ο έτος
  • Ιστοσελίδα για ενημέρωση των πελατών με διασύνδεση με social media
  • Ενημερωτικά έντυπα, επαγγελματικές κάρτες και αιτήσεις συνδρομής
  • Σελίδα e-shop για ανανέωση συνδρομών και εγγραφή μελών
  • Ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο συνδεδεμένο στον ErgoQube, για αυτοματοποίηση τηλεφωνικών πωλήσεων
Ενδεικτικά Χρηματοοικονομικά μεγέθη 1ο ΕΤΟΣ 2ο ΕΤΟΣ 3ο ΕΤΟΣ
Δαπάνες έναρξης(Γραφείο, site, e-shop, διαφημιστικά έντυπα, ErgoQube, ψηφιακό τηλεφωνικο κέντρο)(Μπορεί να υλοποιηθεί με χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ ή/και ΕΤΕΑΝ)

20.000

Επιδότηση ΕΣΠΑ (50%)

-10.000

Σύνολο δαπανών Έναρξης (Ίδια κεφάλαια)

10.000

Πωλήσεις

40.000

80.000

120.000

Κόστος Πωληθέντων

3.000

6.000

10.000

Δαπάνες λειτουργίας(ενοίκια, ΔΕΚΟ, συνδρομές, μισθοί προσωπικού)

30.000

40.000

50.000

Κέρδη

7.000

24.000

60.000

Η επιχειρηματική ιδέα εκπτωτικής κάρτας για ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα) έχει ιδιαίτερα χαμηλό αρχικό κόστος, και μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλους τομείς πέρα από την υγεία, ανάλογα με τον τομέα δραστηριοποίησης που θέλει να επιλέξει ο ίδιος ο επιχειρηματίας. Σίγουρα όμως η ιδέα έχει σημαντικές προοπτικές εξέλιξης καθώς στοχεύει στην παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών σε ανταγωνιστική τιμή, που σήμερα είναι και το κυρίαρχο κίνητρο για τους καταναλωτές.

Με τη σημερινή οικονομική κρίση, κάθε επιχείρηση θα χρειασθεί χρηματοδότηση για να αναπτυχθεί. Η ErgoQ διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην υποστήριξη νέων επιχειρήσεων για χρηματοδότηση (ΕΣΠΑ, ΟΑΕΔ ή ΤΕΠΙΧ) και πετυχαίνουμε έως και 100% χρηματοδότηση της νέας σας επιχείρησης. Παράλληλα προσφέρουμε και διακεκριμένες, καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις, όπως ο ErgoQube. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και για να σας στηρίξουμε στο σχεδιασμό, χρηματοδότηση και καθημερινή λειτουργία της δικής σας επιχείρησης.

Θέλετε να ενημερώνεστε για παρόμοια θέματα; Κάντε Like τη


ErgoQ

Πείτε μας την γνώμη σας: